domingo, 7 de octubre de 2007

Libros: El Psicoanalista




"Feliz 53º cumpleaños doctor. Bienvenido al primer día de su muerte.
Pertenezco a algún momento de su pasado. Usted arruinó mi vida. Quizá no sepa cómo, por qué o cuándo, pero lo hizo. Llenó todos mis instantes de desastre y tristeza. Arruinó mi vida. Y ahora estoy decidido a arruinar la suya. Al principio pensé que debería matarlo para ajustarle las cuentas, sencillamente. Pero me di cuenta de que eso era lo más sencillo. Es un objetivo patéticamente fácil doctor. (...)Y dada la facilidad de ese asesinato, no estaba seguro de que me proporcionara la satisfacción necesaria. He dedicido que se suicide."

El Psicoanalista,John Katzenbach (2003)

Así comeza este libro que recomendo a todos que o lean. Un bo libro para pasar un bo rato e facer reflexións interesantes sobre o realmente importante na vida. A foto que podedes ver arriba foi unha das que me fixen na miña viaxe a Inglaterra. Non sei moi ben por que, pero á xente gústalle moito. Supoño que será síndrome post-clase de Fotoxornalismo, na cal tiña posta moitas das miñas esperanzas este ano (Tendo en conta o que me gustan as fotos, xa o sabedes os de Sheffield, que non parei en todo o día de andar coa cámara)...pero bueno...non foi o que esperaba, a ver se mellora. Bikos.

1 comentario:

Veraeikon dijo...

Q empese q ten ese libro,eh? Impresionante! Sejuro q che está encantando,verdá?
Bueno neno, a foto é un pouco siniestra,non cres? Dasme medo aaahhhhhhhhh! ^^ hahahahahaha.
A verdade é q en Sheffield non paraches nin un sejundo coa cámara! Es todo un artista! Mil bicos enxebres!!!!
ES un sol, meu rei! Sorte para o martessssssssssssss, aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!