Fiestras en movemento

Loading...

domingo, 29 de junio de 2008

Estratos

“O meu cerebro desconectouse cando lle mirei ós ollos. As súas palabras insonoras permitíanme descifrar aquela pupila enterrada en terra húmida que non deixaba de mirarme. E eu seguía asentindo. Quizais os subebaixa da miña meixela pertencían a un mecanismo que permitía por en marcha a máquina dos desexos, quizais só era froito dun tic nervioso...iso si, conseguía igualmente o efecto primeiro. Agora só quería articular unha palabra para que o meu estatus de persoa regresase, pero unicamente puiden dicir o seu nome: .”


K. Shutedi, Historia de un amor cuasi perdido


Regreso a este blogue coa esperanza de por en marcha novamente esta máquina de desexos que comezara hai dous anos, ó remate do camiño santiagués.

3 comentarios:

Nucky dijo...

Meu fillo xa eran horas de que volveras a publicar algo nesta fiestra, que ultimamente xa estaba excesivamente baldeira ;) Bikiños rapaz, sorte que xa remataras cos exames ¬¬uU

Adry dijo...

jajajaj curiosa ocorrencia nucky ;)
eu é a primeira vez que entro xD pero atopo grandes lagoas de publicacións dende outubro de 2007 xD
vémonos pronto! ^^

Camomille dijo...

:)...facía tempo que non me pasaba por aquí...bueno, ti tampouco polo visto jajajaj que conste que votei! :)